חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום- אני בת 32.5 עברתי שקיפות עורפית שהיתה תקינה, לאחר מכן סקירת מערכות ראשונית שהיתה תקינה. עברתי בשבוע 17 בדיקת חלבון עוברי, כעבור יומיים התקשרו אליי בדחיפות מהמעבדה ונמסר לי שרמת הסיכון שלי היא 1-60 במקום 1-600 שזה נמוך, ושעליי לפנות ליעוץ גנטי וכן לבדיקת מי שפיר, שאלתי היא מה יותר אמין שקיפות העורפית או בדיקת החלבון העוברי, ומה אחוזי הבדיקה של מי השפיר לגלות אם אכן יש מום.. אודה לך אם תענה לי בדחיפות. מי מומלץ כיועץ גנטי באיזור חיפה. ז
לימור, לגבי השאלות המקצועיות, טעית בפורום, כאן אין רופא.. כדאי שתעבירי את השאלה לפורום זה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 בהצלחה