אני לא ניודעת אם אני בהריון או לא????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי איחור במחזור של 16 יום ויותר אבל הבעייה היא שעשיתי בדיקת הריון והיא יצאה שלילית והרופאה שלי המליצה לי לעשות שוב את הבדיקה לאחר שבוע אני לא יודעת מה לעשות מיכוון שאני מפחדת שאם אני לא בהריון אז יש לי בעייה . אנא עיזרו לי
אני חושבת שאת צריכה לקבל את ההמלצה של הרופאה שלך.... אם יתברר שאת בהריון, יש לקבוע תור לגינקולוג. אם לא, אי אפשר לדעת מה הסיבה לכך שלא קיבלת ווסת, אלא רק בבדיקה אצל הרופא. לפעמים יש שיבושים, לא תמיד זה כל כך מפחיד..
אני בהריון כשהיה איחור במחזור עשיתי בדיקה ביתית ויצאה שלילית! רק כעבור שבוע עשיתי שוב בדיקה ביתית ויצאה חיובית. תפסיקי לדואג! פשוט חזרי על הבדיקה! בהצלחה