אשמח לתשובה מהירה...האם ייתכן ונכנסתי להריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיימתי יחסים עם קונדום (הוא גמר בפנים)...בשבוע לפני התאריך לקבלת המחזור (לא הימים ה"מסוכנים")...אך המחזור מאחר לי ב 4 ימים...אני לא משתמשת בגלולות אך המחזור מגיע כל חודש באותו תאריך לערך... האם יש סיכוי להריון?
תשובה רק על סמך ידע אישי - ימים "לא מסוכנים" אינם ימים בטוחים באופן מוחלט... לעיתים יש שיבושים במחזור. קונדום מגן בפני הריון ברוב המקרים, אם נעשה בו שימוש נכון ואם לא נקרע, למשל. כך שסיכוי קטן מאד להריון עדיין קיים. תתייעצי עם הרופא שלך, ואולי תתבקשי לעשות בדיקה להריון., או לבוא ולהיבדק .