כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לנו 2 בנות מדהימות ואנחנו מתכננים היריון נוסף. השמועות אומרות :-), שע"מ לקבוע את מין העובר (זכר) יש לשטוף את הנרתיק עם סודה לשתייה ?? שאלותיי הן: 1. האם נכונה השמועה? 2. האם צריך להזריק את הנוזל לתוך הנרתיק? האם אין חשש לגרימת נזק בהזרקה? 3. האם יש טיפים נוספים להגדלת הסיכויים להולדת בן? אודה לתשובות בהקדם (אנחנו מתקרבים ליום הביוץ...)
שחר, קראי כאן, מאמר של ד"ר שחר קול, -בין היתר התייחסות לשיטות טבעיות - http://www.ivf.co.il/hboygirl.htm בהצלחה, אהובה
טיפ שעובד (בדוק כמה פעמים): על האשה "לגמור" לפני הבעל בעת קיום היחסים. העניין בכך הוא שבעת שהאשה מגיעה לסיפוק היא מפרישה נוזל בסיסי, מה שמסייע לתאי הזרע ממין זכר להגיע יותר בקלות אל המטרה... סליחה על הבוטות, ובהצלחה...