לקראת הריון רביעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כ-5 חודשים אחרי לידה שלישית, ויש לי 3 בנים. רוצה מאוד להיכנס שוב להריון ולנסות להשפיע שהפעם תהיה לי בת. האם יש איזה שהוא רופא מומחה שיכול ליעץ או האם אפשר לבצע הפרדת זרע??? מה האפשרויות העומדות בפני אם בכלל?!
ורדה, אינני רופאה, ואני מצרפת לך כאן תשובה של ד"ר חזן (מפורום אולטראסאונד) לשאלה דומה, אמנם לפני כשנתיים, אך מאז לא שמעתי על שיטה חדשה יותר - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/255/xFT/31404/xFP/31526 כדי לקבל תשובה מוסמכת, כדאי שתשאלי את הגינקולוגים בפורומים המקצועיים, ואני מאמינה שאם יש משהו חדש בנושא, גם הרופא המטפל שלך מודע לכך. שיהיה בהצלחה, אהובה