האם מותר ללכת לבקר חולה שמאושפז במחלקה נוירולוגית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בשבוע 35 להריון. אני רוצה ללכת לבקר מישהו קרוב אליי שמאושפז במחלקה נוירולוגית. האם זה מותר?
לדעתי, אין תשובה של "מותר בהחלט" או של "אסור בהחלט"., אלא אם כן יש לך בעיה רפואית ספציפית. חשוב להבין שבית חולים הוא מקום שיש בו סיכון גדול יותר , מבחינה סטטיסטית, לחטוף איזשהו זיהום, חיידק, וירוס וכדו'. אני לא רופאה, אבל לו הייתי במקומך, לא הייתי מחפשת בעיות מיותרות, בוודאי אם הביקור אינו הכרחי.