וסת לאחר הלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני 8 חודשים,לידה קלה,ללא אפידורל או תפרים,לידה של 25 דקות,הריון תקין לחלוטין,ילד בריא. הנקתי כ-4 חודשים הנקה מלאה ואז הפסקתי. כיום משעברו 8 חודשים מהלידה עדיין לא קיבלתי וסת. הרופא שלי נתן לי הורמונים כשבוע ולאחר הפסקתם גם לא קיבלתי. מה השתבש אצלי,למי לפנות? כמו כן יש עלי 2 קילו עודף והבטן שלי לא חזרה לעצמה וקשה לי לעשות דיאטה,אני מאד רעבה בערב וזה אף פעם לא קרה לפני הלידה הזו-האם יש קשר לזה שהוסת עדיין לא הגיע-האם אחזור למבנה המקורי שלי לאחר שאקבל וסת?
תשאלי כאן http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1469 לא כל אחת חוזרת למבנה המקורי...