לצליל- חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צליל, אולי את יודעת מה ההבדל בין רמת החלבון העוברי הנמדדת כאשר לוקחים דם מהאם (התבחין המשולש בשבוע 17) לבין החלבון העוברי שבודקים בבדיקת מי שפיר? האם בשני המקרים זה מה שעובר מהעובר? אולי תוכלי להפנות אותי למקום שיש שם הסבר יותר רחב לגבי דיקור מי שפיר ומה נבדק שם. תודה !!
אך אם את מרשה לי להתערב, מצאתי מידע ובו הסבר בשבילך - http://www.genicolog.net/site/index.asp? red=http://www.genicolog.net/htm/amniocenthesis(1).htm תגלשי לכותרת "מהי בדיקת חלבון עוברי". זה מתוך האתר של ד"ר שרגא וקסלר, גינקולוג. ועוד מדבריו - http://www.gozalim.co.il/Htmlpage/bpregnancya.asp?nam=48&opendiv=hatzeg2 כמובן שזהו מידע כללי בלבד , ותוכלי להתייעץ עם הרופא שלך, ולשאול גם את ד"ר יפת בפורום הריון ולידה המקצועי. תעקבי כאן בהמשך, אולי לצליל יהיה מה להוסיף . כל טוב, אהובה
נסיון נוסף לקישור - http://www.genicolog.net/site/index.asp?red=http://www.genicolog.net/htm/amniocenthesis(1).htm