תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 25+ 3 ובהריון שני שלי ומרגישה תנועות מאוד עדינות כגון פרפורים ולפעמים קפיצות קלות אך לא משהו יותר מידי משמעותי האם זה תקין?. אני פשוט שומעת מנשים אחרות בהריון שהן כבר מרגישות בעיטות ואני לא יוגעת כבר מה עלי לחוש בדיוק והאם כל הזמן? תודה
שלום לך ! יכול להיות שיש לך שילייה קדמית ? לפעמים זה "מחסום" נוסף שמקשה להרגיש את תנועות העובר. בכל מקרה, כל מה שאת מרגישה - תקין. לקראת שבוע 30-32 התנועות מתחזקות מאד, ואח"כ הופכות להיות שונות (כי יש לעובר פחות מרחב ברחם). מה שחשוב הוא שיש תנועות. הריון קל ובריא !
דווקא יש לי שיליה אחורית, האם זה עדיין תקין?