הפרדת זרע לצורך "בחירת" מין.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שני בנים מקסימים, ואנו מעוניינים לנסות פעם אחרונה להביא בת. את השיטות הטיבעיות ניסינו- כך יש לנו 2 בנים. האם מישהי ניסתה או שמעה על מישהי שנסתה הפרדת זרע לצורך בחירת מין? אני יודעת שזה לא 100% בטוח, אבל אולי שווה ניסיון... כל מידע בנושא מעניין אותי. לעזרתכם/ן אודה
מלי, אינני רופאה. למיטב ידיעתי, ניתן לעשות זאת רק במסגרת הפרייה חוץ גופית, והחוק אינו מאפשר לעשות זאת אלא במקרה של מחלות גנטיות של אחד מהמינים, או מקרים חריגים אחרים. לאחרונה דובר על משפחות שבהן יש 4 ילדים לפחות מאותו המין, אבל אני לא זוכרת את הפרטים, והאם זה התקבל. http://www.ivf.co.il/hboygirl.htm http://www.baby4u.co.il/articles/?id=21 בקטע "האם ניתן להשתמש בבדיקה על מנת לבחור את מין העובר" תוכלי לשאול את הרופאים בפורום פריון האשה, ושם תוכלי לקבל תשובה מוסמכת. אהובה
אהובה, תודה. אבל מה שאת מדברת עליו זה באמת לא חוקי לצורך בחירת מין (נקרא PGD) ואני לא מתכוונת לזה אני מתכוונת להפרדת זרע בלבד שעדיין לא מבטיחה 100% הצלחה אלא רק 70 או 80%. אשמח לקבל מידע בתחום ממי שיודעת