ריצה בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מבולבלת נורא , חלק אומרים לי לא לרוץ וחלק ממליצים על ריצה , עסקתי בריצה לפני ההריון , אני בשבוע 9 וקצת ואני לא רצה מאז ועליתי במשקל כבר ב- 3.5 ק"ג מפחיד אותי להשמין בטירוף והריצה מצליחה במידה מנטאלית ופיזית למנוע זאת אז.... לרוץ או לא לרוץ????
רוית, אני לא רופאה. אינני יודעת מי אלה שאומרים לך או שממליצים...אני בכל אופן לא הייתי מסתמכת על המלצות לא מקצועיות. למיטב ידיעתי פעילות גופנית בזמן הריון צריכה להתאים באופן כללי להריון, ולכן צריכה להיות מתונה , והכי חשוב - צריכה להיות מותאמת לאשה הספציפית. לכן, עצה ידידותית - תתייעצי עם הרופא שבחרת לעקוב אצלו אחר ההריון, הוא מכיר אותך , את כל הנתונים הרפואיים, ותשמעי מה הוא מייעץ לך. הריון קל ובריא, אהובה