כאבים בחזה נפסקו - שבוע 6
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אחרי 2 הפלות ושוב בהריון בשבוע 6. עד אתמול היו לי כאבים בשדיים והיום הכל נפסק. אני בלחץ ששוב ההריון הסתיים. האם עוד יש סיכוי? מינה
אני לא רופאה כמובן, אבל גם אני בהריון אחרי הפלה והיה אותו הדבר אצלי. פתאום פסקו הבחילות וכאבי החזה- אבל ההיריון לא!! זה לא מעיד על כלום. כאבי החזה באים והולכים. אני ממליצה לך לא לחפש סימנים למשהו רע ופשוט בהצלחה!!!! מחזיקה לך אצבעות.
תודה על העידוד. באיזה שבוע זה קרה לך?