לידה פרטית?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שאלתי היא למי שילה בלידה פרטית (עי רופא) וכן לידה נוספת רגילה. מה דעתכם ? זה שווה את ההשקעה? כדאי? אני ילדתי לידה אחת פרטית עם רופא, והיה מעולה!! ועכשיו לא יודעת מה לעשות?? תנו עצתכם... מלי
אחרי שניסיתי את רולטת בית החולים בפעם הקודמת. לא תודה, הספיקה לי פעם אחת כזו (הלידה עברה בשלום, אבל היחס של המיילדת היה מכפיר). לא נראה לי שחייבים לידה פרטית עם רופא (אם כי אני כן בוחרת ללדת עם הרופאה שלי), מספיק שיהיה מישהו מהצוות שמגוייס רק אלייך (מיילדת או דולה פרטיות מטעם בית החולים).
OK תודה. צודקת היחס של רופא אישי - זה ממש מעולה. השאלה אם שווה ת'השקעה. אני לא יודעת מה להחליט. אם מותר לשאול כמה הרופאה שלך לוקחת על הלידה?! תודה מלי.