אכילת דגים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולכן! קראתי שאכילת דגים בהריון הינה די שנויה במחלוקת: מחד, האומגה 3 חיונית וחשובה להתפתחות השכלית של העובר, ומאידך - הכספית עלולה לגרום לנזקים חמורים בדיוק בשלב ההתפתחות השכלית ועוד. דווקא באתר זה קראתי כי בטונה ובסלומון ערך הכספית נמוך מאוד ולכן ניתן לאכול דגים אלה. מה לגבי נסיכת הנילוס/קרפיון? ואם "חטאתי" וכבר אכלתי, האם פעמיים בשבוע מנה של כ-150 גר' נסיכת הנילוס (באופו חד פעמי) יכולה להזיק? (אני בשבוע 31) תודה רבה!
רחלי, אני חושבת שאת צריכה להפנות את השאלה שלך לתזונאית. נסי בפורום "תזונה קלינית" כאן בדוקטורס, וגם כאן - http://www.starmed.co.il/Forum/65 אהובה