הפרעות בשינה בעקבות לידה ומעבר להורות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאז שבתי בת כחצי שנה, השינה שלי הולכת ומתדרדרת (יש לציין שהיא ישנה לילות שלמים כבר מגיל שלושה חודשים בערך). בהתחלה רק הייתי מתעוררת בשעות יחסית מוקדמות, עכשו (אחרי מספר חודשים) קורה שאני לא ישנה לילות שלמים, או מתעוררת כעבור שעות מועטות, או נרדמת וקמה חליפות לאורך הלילה. עד הלידה הייתי ישנה מצוין, וגם כשהייתי מוטרדת הייתי ישנה לא רע. רציתי לשאול אם מישהו ממנהלי הפורום או מהקוראות/ים מביר תופעה דומה, והאם יש לכם רעיון לפתרון. תודה!
רחל, תנסי לשאול גם כאן - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2468-14371,00.html ניסית להתייעץ עם רופאת המשפחה? אהובה