שאלה לכולן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכל ההריוניות, אני בשבוע 25, הריון ראשון, בינתיים "סוחבת" יפה. העליתי 6 ק"ג, אין לי בעיות מיוחדות (טפו טפו) חוץ מצרבות והניג'וסים הרגילים. יצאה לי קצת בטן, ואין הרבה לסחוב כך שבינתיים עובר ממש בקלות. העניין הוא שאנשים מאוד מתעקשים "להפחיד" אותי: חכי חכי, את עוד תשמיני מאוד, הפנים יתנפחו, יהיו לך בצקות וכו' וכו'... כולם טורחים להתריע בפני שה"סבל" הגדול עוד לפני, ואני עוד ארגיש (ואראה) הרבה יותר גרוע. צודקים, או שזה אינדיבידואלי? מה דעתכן?
נשמע שהם מנסים לפתח שיחה ויוצא להם עקום. יש נשים שנהנות מאד בהריון, אולי את אחת מהן :-).
א. זה מאוד אינדיבידואלי. ב. מרגע שנודע לעולם שאת בהריון כולם נכנסים לך לרחם- מלטפים ושואלים ומתעניינים לטוב ולרע. לפעמים זה נעים ולפעמים מציק . צריך לדעת לקבל או לא להתייחס. בהצלחה !!