כאבי פרקים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת שבוע 36 וסובלת בעיקר בבקרים מכאבים חזקים במפרקי הידיים והאצבעות. ברמה כזו שקשה לי להזיז אותן או להיתמך בהן אפילו כדי לקום מהמיטה. רק אחרי עיסוי קל או מקלחת הכאב פוחת אך עדיין נשארות נקודות כואבות שלא לדבר על סגירת אגרוף. עשיתי בדיקות במהלך ההריון והכל תקין תודה לאל, פרט לכך שהעוברית גדולה יחסית - אחוזון 80. כמו כן התחילו לי בצקות ברגליים שלא עוברות לגמרי אחרי מנוחה. האם יש קשר בין הדברים? האם אלו יכולים להיות סימנים לרעלת? או שיש לכל אלו סיבות נורמליות בשלב הזה של ההריון?
,