נשים יקרות איתכן הסליחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשמי ובשם אמאאור אנחנו מצטערות, עקס עומס בלתי צפוי מבחינה אישית ומקצועית פרשנו (לפחות זמנית) מניהול הפורום. אתן מוזמנות לשוב ולבקר בקרוב, כשתהיה מנהלת חדשה . אותי ניתן למצוא גם בפורום חרדות מהריון ולידה כאן בדוקטורס (פחות שאלות על ההריון עצמו מבחינה רפואית) http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1241 ניתן גם לכתוב הודעות בפורום הריון ולידה , מנהל אותו ד"ר יובל יפת http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 המשך הריון תקין וקל לכולכן איה ואור
לקריאה נוספת והעמקה
כשאין מנהלת "רשמית" - הפורום הזה הוא פורום תמיכה וככזה הוא ממשיך לפעול, גם בתקופות מעבר, כולנו תקווה שתבקרוב תימצא לו מנהלת מתאימה לאורך זמן.
בהצלחה לכולנו
צוות דוקטורס