ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם רציתי לשאול בתקופה שבה יש הפרשה שקופה מהנרתיק (כמו חלמון של ביצה)כמה זמן אחרי זה מתרחש הביוץ ובמידה ורוצים בת האם צריך לקיים יחסים בזמן שיש את ההפרשה הזאת ? אודה על תשובה לשאלה פ.א
שלום פ.א ! אינני רופאה... קראי כאן, בפיסקה - איך ניתן לקבוע את מועד הביוץ באופן מדוייק יותר ? -http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 דרך אגב, את בוודאי מתכוונת לחלבון של ביצה (ולא חלמון), החלק הלבן של הביצה. לגבי בן או בת, יש כאלה הטוענים ,שבימים שלפני הביוץ יש סיכוי גבוה יותר לבת, אבל לא נתקלתי עד כה בדיווח על מידע מדעי מבוסס להשערה זו. אהובה