אמצעי מניעה לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי שאלה שנוגעת למה שקורה לאחר הלידה. היום ביקרתי אצל הגניקולוג לבדיקה השיגרתית של 6 שבועות לאחר הלידה. הוא המליץ לי בחום על התקן ולא על גלולות. אני מבולבלת, מה לעשות? עד ההריון השתמשתי בגלולות כ 15 שנה. ברצוני לציין גם את העובדה שאני מניקה. אנחנו חושבים על הריון נוסף בתוך שנתיים, האם התקן עדיף על גלולות? בינתיים קיבלתי מהרופא סרזט, מה לגבי כדור זה והנקה? תודה מראש על תשובה מהירה
לי דוקא הרופא לא שש לשים התקן אחרי ילד ראשון. יש גם גלולות מיוחדות בזמן הנקה תשאלי בפורום הנקה בהצלחה ומזל טוב