משתתפות יקרות, נא קבלו התנצלות גורפת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עמוסה מאוד בימים האחרונים, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. אנחנו עוברים דירה, יש לי עומס של מטופלות הריוניות, והבת הקטנה שלי תפסה וירוס וגם מוציאה שיניים :-) אני מתנצלת על חוסר הזמינות שלי בפורום. אני מקווה שבימים הקרובים העניינים יכנסו למסלול ואני אחזור לפעילות שוטפת. נשיקות, אור.
ומנסה לעזור כמיטב יכולתי את חסרה כמובן |חיבוק גדול|
המון הצלחה בניהול הפורום, קשה לי לחשוב על בחירה מוצלחת ממכן לפורום תמיכה בהריון ולידה. איפה? איפה הצירים הקטנים?? דמיינו פרחים כתרים וחמסות לרוב :-)