צילום רנטגן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי צילום רנטגן לפני שבועיים ואתמול גיליתי שאני בהריון בשבוע חמישי ויומיים.מה ההשלחות של זה?
אבל מכיון שלא ידעת והיה זה חד פעמי כמות הקרינה היא ככ קטנה מכדי לגרום נזק לעובר. (דרושה כמות של יותר מ-10 צילומים מכוונים לבטן כדי לגרום מומים) פעם הבאה בלי רנטגן ואם אין ברירה הודיעי שאת בהריון ויכסו לך את הבטן עם סינר עשוי עופרת. המשך הריון תקין וקל איה
תשובה מאת רנטגנאית : הנזק העלול להגרם לעובר תלוי מאוד באזור האיבר המצולם ובעוביו, למשל צילום אצבע או יד הרבה פחות גרוע מצילום עמוד שדרה מותני. וגם אם עשית צילום אחד באזור הבטן זה עדיין לא אומר שהעובר יפגע.