הנקה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע 10 ויש לי תינוקת מקסימה בת 10 חודשים יונקת ארבע פעמים ביום! האם למישהי יש ניסון חיובי בעניין? אשמח מאוד לשמוע? אני מפחדת שאני עושה נזק! ושייגמר לי החלב ככל שההריון ייתקדם או שהחלב ישנה את טעמו והקטנה לא תרצה עוד לינוק! אשמח לקבל עידוד...
שלום יעל ! לא התנסיתי בעצמי, אבל שמעתי הרבה סיפורים של הנקה בהריון, ואפילו של צמד אחרי הלידה (זה נקרא "טנדם"). אני מזמינה אותך לשאול גם כאן : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=317 ומעריכה שמהר מאד תקבלי תשובות מהמיניקות שנמצאות כרגע בהריון נוסף. בהצלחה !