"מחזור חודשי" לתינוקת שרק נולדה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אחותי ילדה בת לפני כשבוע, במל טוב. בימים האחרונים החל להופיע אצל התינוקת דימום קל מאוד מהפות. הרופא אמר לאחותי שזה כמו מחזור חודשי. אני לא שמעתי על דבר כזה מעולם ולכן זה מוזר לי מאוד.האם מישהו/י יכול/ה לומר לי האם זה באמת מחזור, הרי היא עדיין לא מבייצת. תודה,דנה.
שלום! גם אני לא שמעתי על דבר כזה, ועל מנת לקבל תשובה מוסמכת, אני מציעה לך לפנות לד"ר שינהר בפורום "רפואת ילדים". שיהיה במזל טוב, אהובה
היי, זה נורמלי לחלוטין אצל תינוקת רכה. יש מקרים שלתינוקת יוצאת הפרשה דמית וזה נובע מההורמונים שהיא ספגה במהלך הלידה . זה לא אומר שכל חודש זה יקרה אלא רק בתקופה הראשונית. תשאלי כל רופא ילדים.