העמסת סוכר ובדיקות דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! אני בסוף שבוע 24, אתמול עברתי בדיקת העמסת סוכר . התוצאה היא: 134.9 , האם היא תקינה? בנוסף עברתי בדיקות שתן, רציתי לדעת לגבי התוצאה הבאה: Squamous Epithelial Cell : +++. מה נבדק? והאם זה תקין?
בדיקת הסוכר תקינה (אמור להיות עד 140) לגבי השתן הנה כאן באתר תמצאי על ממצאי הבדיקה בקטגורית בדיקות http://www.tipa.co.il/
גל, אני מקשרת אותך למאמר שנבדק ואושר ע"י ד"ר וייס, ובו מידע כללי אודות בדיקות העמסת סוכר השונות בהריון - http://www.yoledet.co.il/tests-during-sugar.htm לדעתי, (אני לא רופאה) ,פענוח של הבדיקות צריך להיעשות על ידי הרופא שהפנה אותך לבצע את הבדיקות, גם מהסיבה שלעיתים יש קשר לבדיקות קודמות ו/או אחרות., וגם מהסיבה שיש להתחשב ברקע הרפואי הכללי. הריון קל ובריא, אהובה