בבקשה ענו לי!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי לפני חודש את הגלולות ואני מתכוונת לעשות הפסקה של 3 חודשים לפני הניסיונות להיכנס להריון. (הריון שני). החודש הזה אני אמורה לקבל מחזור "טבעי" פעם ראשונה לאחר הגלולות - וכבר עברו 32 יום ועוד לא קיבלתי. מה זה יכול להיות? רציתי לציין שאני לא בהריון. האם בפעם הראשונה שמקבלים מחזור אחרי הפסקת גלולות לוקח הרבה זמן? יש לי גם כאב חד חלש מוזר בבטן התחתונה - לא כאב של מחזור או ביוץ, כאילו נתפס לי שריר שם
אם את בטוחה שזה לא הריון זה אכן איחור בגלל הגלולות. לוקח לגוף להתרגל לשינוי והוסת מתאחרת. לא יודעת איך את בטוחה שזה לא הריון אבל בכל מקרה בשביל השקט שלך אם לא יגיע צתעשי בדיקת הריון שוב לדעתי הכאבים נובעים מכך שתקבלי מחזור ממש בקרוב (הפעם הראשונה שהפסקתי גלולות קיבלתי וסת שכל הגוף שלי היה תפוס) מחזיקה אצבעות