רחם שלוחץ על הכליות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, אני בחודש החמישי ולאחרונה סובלת מהתקפי כאבים בחלק הימני של הגב שמקרינים כאב עד לבטן. בביילינסון אמרו לי שאו שיש לי אבנים בכליות או שהרחם גדל והוא לוחץ על הכליות ואין דרך לברר זאת כיון שא"א לעשות רנטגן... מישהי מכירה את התופעה, אני בלחץ מהחשש שאולי ככל שהרחם יגדל זה יכאב יותר וכבר עכשיו זה בלתי נסבל.. בתודה
רחל, לדעתי, שאלה כזו צריכה להיות מופנית לרופא.. תנסי בפורום המקצועי השכן , - ד"ר יפת. תרגישי טוב, אהובה