לפני לידה- תחליפי הנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא יכולה להניק מפני שאני נוטלת כדורים אשר הם הרע במיעוטו בהיריון וממש לא מומלצים להנקה ( כי הריכוז בחלב האם גדול יותר ). איך אדע איזה תחליפי חלב יש? מה הכי טוב לתינוק? מה הכי דומה בהרכבו לחלב אם? האם בבית החולים יתנו לי תחליפי חלב בימים אשר אהיה שם יחד עם תינוקי לאחר הלידה? מה הנוהל?
בכל בית חולים ישנם תחליפי חלב. אין לך מה לדאוג כל מפעל אומר שהתמ"ל שלו הכי קרוב לאמא (את ודאי רואה את הפרסומת) מה הכי טוב? כל אישה תאמר לך אחרת אני אישית נתתי ונותנת סימילאק וגם בבית החולים שילדתי-ליס השתמשו בו אבל ישנם בתי חולים שנותנים מטרנה וכד'. בכל מקרה כך או אחרת תינוקך לא ישאר רעב! לידה קלה שתהיה ובהצלחה איה