חזרתי צסקירה מורחבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ותנועות העובר תקינות בהמשך לשאלתי מאתמול הכל תקין חוץ מזה שאגן כליה ימין מורחב קצת ל 5.7 נאמר לי שזה לא משהו רציני, אגן כליה שמאלי תקין מה המשמעות? אני צריכה להיבדק עוד חודש שוב האם עלי להיות במתח או שזה נפוץ לעובר זכר? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
יקירתי, שוב אחזור על דבריי, ליעוץ רפואי אני ממליצה בחום לפנות לפורום הריון ולידה תמיכה המקצועים, שם תקבלי את כל התשובות הרפואיות המהימנות. מנסיוני הלא רפואי אומר, שלמיטב ידיעתי, אגן כליות מורחב מעט הוא ממצא שכיח ולרוב נטול משמעות אצל בנים זכרים. לא לדאוג, טוב? אמאאור :-)