הריון- חלוקת שבועות לשלישים ולחודשים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל הבנות שלום. כיצד מתרגמים מס' שבועות לחודשים ולשלישים? לדוגמא אני בשבוע 11+4 ימים. זה שליש ראשון. באיזה שבוע מסתיים שליש ראשון ומתחיל השני? באיזה חודש אני? האם בכל חודש יש 4 שבועות בידיוק? אבל אז הריון של 40 שבועות נותן למעשה 10 חודשים! תודה מראש.
מרינה יקרה, קודל כל - מזל טוב! שבוע 11+4 ימים = שבוע 11 בלשון הרופא, ושבוע 12 "בלשום העם". אני אישית אוהבת לספור ע"פ ספירת הרופא, אבל זה ענין של העדפה. יש באינטרנט כמה אתרים מצוינים שמסבירים את חלוקת השבועות לשלישים ובכלל - באתר של טיפת חלב, באתר דולה ועוד. תנסי לעשות חיפוש בגוגל, את יודעת איך? בברכה, אמאאור.