בקשר לאולטרסואונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך מה שלומך תראי לי בהריון הראשון שלי עשיתי אולטרסואונד בשבוע שישי ולא היה דופק ואמרו לי לבוא שבוע הבא ואז שעשיתי שוב עדיין לא היה דופק ואז החלו דימומים ועשיתי הפלה הריון שלא התפתח בהריון השני הריון ולידה תקינה ילד בן 3 היום בשבוע שביעי היה דופק ברור אז גם פה הרופא אמר שנראה לו שיש דופק בספק כי הוא קטן ובשביל לראות הוא צריך להגדיל את התמונה אז הדופק נראה בספק מה את מייעצת לי לעשות תודה רבה לך
מה אני מייעצת לעשות? אני לא יודעת מה נכון עבורך. אני, באופן אישי, הייתי מחליטה שאני לא דואגת. מחכה לשבוע הבא, לבדיקת האולטרסאונד הנוספת, ואז רואה מה המצב. אני מאמינה, שהריון שבא בשביל להישאר - נשאר.