כמה ברזל לקחת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 27 ויש לי המוגלובין 10.8, הרופא אמר לי לקחת אקטיפירין ואני לא יודעת כמה כדורים לקחת אחד? שניים?(שניים זה לא יותר מידיי) ביחד? לחוד? .הבנתי שהספיגה יותר טובה לחוד, זה נכון? האם לקחת בבוקר או בערב? הרופא שלי לא נחמד במיוחד ולא יגלה סימפטיה אם אני אתקשר אליו לטלפון בשביל לשאול שאלות אלו. תודה מראש
אינני יודעת לענות לך לגבי מינון של אקטיפרין במהלך ההריון, תשובה מדויקת יכול לתת לך רק הרופא (אולי את יכולה להתקשר ולשאול את האחות בקופ"ח?)