דופק עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כיום אני בדיוק בשבוע שביעי זה לא הריון ראשון שלי לפני כשלושה ימים הייתה אצל רופא הנשים שלי הור עשה לי אולטרסדאונד ראיתי את העובר הוא היה קטן מאוד ראינו דופק לא ברור כי הוא הגדיל את התמונה והוא אמר לי שהכל נראה בסדר והדופק בספק ושאני יבוא עוד 4 שבועות מה זה אומר תגידו לי אם אפשר האם לעשות אוטרסואונד שוב תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
מעקב הריון תקין אינו דורש יותר מבדיקה אחת של אולטרסאונד בחודש. האם את מעוניינת ב-US נוסף בגלל חרדות ופחדים שלך לגורלו של ההריון? אשמח אם תרחיבי מעט, ונוכל לדבר על זה. בברכה, אמאאור.