משקל בהריון !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי! אני בשבוע 34 ובאופן כללי מבחינת ק"ג עליתי רק מעט מעל ל 10 ק"ג (אני יודעת שזה סביר אבל...) הבעיה היא שהרבה מהשומן הזה הצטבר ברגליים בישבן בפנים - בקיצור אני מרגישה כמו טנק! האם הנקה אח"כ תתרום להורדה באזורים אלו? אני רואה שההקפים שלי גדלו והרבה האם בד"כ זה חוזר לעצמו ? או שמא עלי לתכנן דיאטה לאחרי הלידה ? כיוון שזה מ א ו ד מציק לי ...
שלום לאנונימית, אין לי תשובה חד משמעית וברורה לשאלה שלך, כי גם אני לא יודעת את התשובה. אני מאמינה, שהירידה במשקל תלויה בכח הרצון של האמא לאחר הלידה, אבל גם בנסיבות אחרות כמו הנקה, שינויים הורמונליים, כמה זמן לוקח לאותה אישה ספציפית "לחזור לעצמה" מבחינת ההתאוששות הגופנית, ועוד. אני ממליצה להקפיד על תזונה מאוזנת ומבוקרת כבר בהריון, ואחרי הלידה - לפחות 6 שבועות אחרי, ולא לפני - להתחיל לשקול הורדה במשקל מאוזנת, איטית וזהירה מאוד. מאחלת לך הריון קליל, אמאאור.