דחוף- דימום או מחזור?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכם, לקחתי איקקלומין ולפי הרופא ביום הביוץ היו לי לפחות שתי בציות, קיימנו יחסים לפי התאריכים שהרופא נתן. היה לי איחור של שבוע ולאחר מכן קיבלתי מחזור שונה כלומר-ללא כאבים,בלי "גושים" ,לא אותה כמות רגילה אבל לא טיפטופים ואשר נמשך כ-4 ימים(בדרך כלל יש לי 6 ימים). האם יכול להיות שביצית אחת הופרתה ואחת נפלה?,היו לי כאבים בפטמות עד אשר קיבלתי מחזור ואז הם הפסיקו. וגם בחילות לפעמים. יש לי בדיקה רק ביום חמישי אז האם תוכלו לענותבנתיים.?
לקריאה נוספת והעמקה
לצערי, רק בדיקת דם תוכל לתת תשובה מהימנה. אני מאחלת לך קליטה מהירה להריון.