גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי בן לפני 3 שבועות. הדימום ניפסק ואני מעונינת להתחיל שוב בלקיחת גלולות ע"מ לקיים יחסי מין. האם יש צורך להמתין לווסת הבאה או שאפשר להתחיל לקחת כבר עכשיו חפיסה חדשה - אם כן תוך כמה זמן מלקיחת הגלולה הראשונה אפשר להתחיל בקיום יחסי מין?
רויטל, אינני רופאה. למיטב ידיעתי, ההמלצה בדרך כלל היא להגיע לביקורת אצל הגינקולוג כ-6 שבועות לאחר הלידה, להיבדק, ולקבל את האישור שהכל תקין, ובאותה הזדמנות לקבל את הייעוץ בנוגע לאמצעי מניעה . אבל את יכולה להתקשר אליו ואולי הוא יבקש לראותך מוקדם יותר.. מזל טוב, אהובה