סקרנית מאוד..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר רצית י לדעת מה עושה אישה שלא ביקרה אצל רופא נשים מעולם וזו פעם ראשונבה שלה מכשיר בדיקצת הריון הראה כי היא בהריון.והיא לא קיבלה מחזור.מה עליה לעשות? אם האישה מה נשקרא בור ועם הארץ בענינים אלו מה עליה להגיד לרופא בפעם הראשונה?מה עושים אצל הרופא מהי הבדיקה בדיוק?האים הרופא גם עשושה אולטרסאונד ומה זה אולטרסאונד?איך סופרים שבועות ואיך יודעים מתי יולדים מי מסביר לי את זה בכלל? אודה לך באם תעזור לי תודה רבה וערב טוב!
הממ... הוא יעשה אולטרא סאונד, יראה את העובר, ישאל כמה שאלות, ורצוי להבא כן ללכת לרופא לפני שאת נכנסת להריון...
שלום, מדוע לפני שנכנסים להריון הולכים לרופא נשים?לשם מה? מישהו יכול בבקשה להסביר לתאר לספר מהי בדיקה אצל רופא נשים ומה עושה אדם שלעולם לא היה אצלו?