חדר לידה !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן ! אני הולכת לעשות סיור בחדר לידה בשני בתי חולים ע"מ להחליט היכן ללדת - האם מישהיא יכולה לומר לי מה עלי לשאול שם ואם יש למישהיא קישור לאתר שמרכז את מה שצריך לבדוק בסיור זה תודה
שיר, יש קישורים, אבל אולי תקבלי כאן עצות נוספות מהגולשות בפורום .. http://www.mamy.co.il/Article.aspx?IDSC=38 http://www.gozalim.co.il/Htmlpage/bpregnancyb.asp?nam=10 http://www.clalit.org.il/preg/ShowMag.asp?id=319 אהובה
הי שיר יש לי קובץ כזה אך הוא בפורמט WORD ולכן איני יודעת איך לצרף אותו לגוף ההודעה. אם את יודעת איך, תכתבי, ואם לא שלחי לי מייל ואחזיר לך את הקובץ, מאחר וכתובתך לא מופיעה. בהצלחה יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה