כרומוזומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עברתי בשנה האחרונה שתי הפסקות הריון עקב מומים בעובר. אחד בשבוע 16 והשני בשבוע 22. בבדיקת PM (בשני המקרים) נאמר לי משהו על טריזומה 13. ברצוני לדעת מה זה טריזומה 13 וממה זה נגרם? בעלי ואני עשינו בדיקת כרומוזומים והבדיקות יצאו תקינות. אם זה לא משהו גנטי, יכול להיות שזה חוזר פעם אחר פעם?
נסי לשאול בפורום גנטיקה - http://www.health.gov.il/forums/forum.asp?cid=25&fid=14 ו/או את הרופאים בפורום פריון האשה, הריון ולידה., כאן בדוקטורס אהובה