הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש בעיה עם כך שנכנסתי להריון בסמוך ללקיחת חיסון נגד שפעת? והאם עלי לידע את הרופא על כך?
הי יעל אני לא רופאה ולכן עונה ממה שאני יודעת. אני עובדת בבית חולים, ומאד לחצו עלינו להתחסן כדי לא להידבק ולא להדביק את המטופלים. במסגרת הקמפיין לעידוד החיסון, פירסמו אצלינו חומר שלפיו החיסון בטוח לנשים בהריון מאחר והוא מורכב מחיידק מומת ולא מחיידק חי-מוחלש כפי שהיה פעם. אם אני זוכרת נכון, בפורום של YNET הייתה לזה התייחסות של כמה רופאים שטענו שהחיסון בטוח, אבל ליתר בטחון ואם את רוצה לראות את הדברים ממש, נסי אולי להיכנס לפורום של הריון ולידה שם ולחפש במנוע החיפוש שלהם לפי מילות מפתח "חיסון שפעת" בהצלחה, הריון נעים וקל יערה, אחות ומדיכת הכנה ללידה