בדיקת שדיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בהריון ראשון(שבוע 19). לא עברתי בדיקת שדיים לפני ההריון ובגלל הסטוריה משפחתית הומלץ לי בטיפת חלב ללכת ולהיבדק. האם יש בכך צורך?
היי דנה, אל תלחצי מטיפת חלב .. יש להם נטייה כזו אבל זה תפקידם ומהכל אנו חוששות זה טבעו של המין הנשי. אם קיימת היסטוריה משפחתית מומלץ לעקוב אבל תצטרכי להתייעץ עם מומחים בעיקר כירורגים שמבינים בשד פחות עם רופאי הנשים כי להם כמעט ואין מושג (מנסיון).. האם כדאי בזמן ההריון או לאחריו זה שאלות למומחים... בינתיים תתרכזי בחיים היפים שאת יוצרת ושיבדקו קצת את הציצים ... אז מה?