האם מותר לאישה בהריון (שבוע 9) לעבוד אפילציה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אשתי בשבוע 9 ועד היום עברה אפילציה בבית השחי , האם היא יכולה להמשיך בטיפול זה בזמן ההריון ? תודה דני
דני, אני מקשרת אותך לתשובתו של ד"ר עוז - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/1321/xPG/182/xFT/13492/xFP/13532 תשובה של ד"ר וולמן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/89572/xFP/89905 תשובה של ד"ר גדעוני - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/168504/xFP/168675 לדעתי, הייתי נמנעת מאפילציה ומכל דבר שאין עליו תשובה חד משמעית, ובוודאי כאשר אינו הכרחי. כל טוב, אהובה