גם לי יש שאלה - מבקשת לשמוע את דעתכן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
על הרעיון הזה : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=973&msgid=65575659 הייתן רוצות להיעזר בשירות כזה ? לתת כמתנה לחברה ? מה הייתן מצפות לקבל ?
את עוסקת בתחום?
לא ממש - רק דרך "אם לאם". מעניין אותי אם זה יותר מ"נחמד" - כי אם יש כאן צורך אמיתי, יש מקום גם למקצוע כזה.
צליל שלום ! מה שלומך? לדעתי, שירות כזה הוא רעיון טוב, חשוב ונחוץ מאד לנשים בעיקר במצבים אלו: לידה ראשונה, שמלווה בהרגשת חוסר אונים ומחסור בידע ונסיון, וזאת כאשר אין לאשה אמא או בת משפחה אחרת שיכולה לעזור, ו/או שאין כמעט עזרה מבן הזוג. חשוב גם לאחר כל לידה נוספת , כשצריך עזרה ואי אפשר לקבלה בתוך המשפחה. כאן לעיתים חשובה יותר העזרה בטיפול בילדים האחרים. אם לתת כמתנה למישהי אחרת ? - פה כבר חשוב מאד הכימיה בין האשה לבין מי שתבוא לסייע לה. לכן, לדעתי, זה קצת בעייתי לבחור מישהי בשביל / במקום היולדת. הובה