שיניים והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום: הייתי אצל הרופא השיניים פשוט לא יכולתי יותר מכאבים בשן אחורית 4 ימים כאב חזק, עשיתי שטיפות עם ליקר ארק מים ומלח ולא כל כך אוזר אפילו שמתי משחת של תינוק כדי להרדים את המקום אבל לא עזר הלכתי עליו והוא עשה צילום קודם כל יש לי טיפול שורש של שנים בשן זו יש לי כתר הוא בסדר אבל כאב נוראי בחינכיים יעץ לי לשים מים ומלח 4-5 מים ביום בגם לשתות MOCSIPEN של 500 מ. 3 פעמיים ביום אני בחודש ה7 שבוע 30 מודעה עם תוכלו לענות לי והקדם האפשרי תודה ג'סיקה
היי ג'סיקה, אני לא יכולה לעזור לגבי טיפול שורש/כתר, אבל לגבי חניכיים כן. לי, במשך כל חודשי ההריון, הייתה רגישות וכאבים חזקים בחניכיים. צריך לצחצח שיניים עם סודה לשתייה, פשוט לשים על המשחה קצת סודה וזה עוזר פלאים, ממש לא ייאמן. בהצלחה, מיכי