תמצית תה פטל !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המליצו לי לשתות תמצית תה פטל (אני בשבוע 32) כשלוש כוסות ביום - נאמר לי לשזה עוזר ללידה ... האם שמעתן? אתן מכירות ? אתן יודעות אם זה אכן עוזר?
דנה, אינני יודעת אם נעשו מחקרים בנושא, בכל אופן הנה דבריו של ד"ר וקסלר - http://www.tevalife.co.il/article.asp?id=1973 בקטע "הכנה ללידה". מכיוון שלרופאים אחרים יכולות להיות דעות שונות, אז בכל מקרה תשאלי גם את הרופא שלך. כל טוב, אהובה
הי דנה מצטרפת לאהובה, גם אני שמעתי על המלצות לגבי תה פטל וגם לגבי תה סירפד. ממה שאני יודעת הם אמורים לעזור בחיזוק הרחם, תורמים לזרימת דם יותר טובה ושמעתי טובות על תה הפטל גם במהלך הלידה עצמה, כתורם ליצירת צירים יותר אפקטיביים. אני לא יודעת להגיד האם זה מבוסס ואילו מחקרים נעשו בנושא, אך ידוע לי על נשים אשר משתמשות. אגב, ללידה עצמה את יכולה להכין לך בקבוקים של תה פטל ולא חייבת לשמור על ההגבלה של 3 כוסות ליום. לידה קלה ונעימה יערה, אחות ומדריכת הכנה ללידה