דליות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני באמצע חודש שביעי ויש לי דליות בשוק שמתרחבות לירך ולמפשעה: האם להמשיך בהליכות? האם לנוח ?? איך לטפל???
נירית, קראי כאן - http://www.yoledet.co.il/common-problems-dalia.htm זהו מידע כללי בלבד וכפי שאת רואה , יש גישות שונות בנוגע לטיפול, ולכן - כדאי שתתייעצי עם הרופא המטפל שלך. ניתן לשאול את הרופאים בפורום בעיות ורידים וכלי דם , כאן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1369 וגם בפורום המקצועי הריון ולידה, את ד"ר יפת כל טוב, אהובה