התעלפויות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מיואשת לגמרי וזקוקה לעזרה אני בסוף שבוע 13 ועד כה אני חווה הקאות, חולשה תמידית, חוסר שינה והתקפות קשות בדרכי השתן. הבעיה שמטרידה אותי היא שהחלו לי בשבוע האחרון דקירות וכאבים ברחם ובנוסף התעלפתי פעמיים בשבועיים האחרונים. בפעם האחרונה שהייתי אצל הרופא הייתה לפני שבועיים והוא אמר לי שההתעלפויות נובעות מלחץ דם נמוך. בכל זאת הסביבה שלי מלחיצה אותי? האם אני צריכה לשוב לרופא? האם יש סיבה לדאגה?
שלום לילוש, לגבי הדקירות ברחם- כדאי שתפני לרופא לבדיקה . גם אני עברתי התעלפויות במהלך ההריון וזה נבע מלחץ דם נמוך מאוד- 80/40. בידקי לחץ דם, קחי ברזל +הרבה שתייה ומנוחה. בעיה בדרכי השתן יכולה להצביע על דלקת מה שמסביר את החולשה התמידית שגם ככה מאפיינת את תחילת ההריון. בקיצור- ללכת לרופא לגבי כל הנ"ל ולהתמיד בברזל ושתייה. בהצלחה.