בנוגע לאמהות לתאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם הן נחשבות לפוריות יותר מנשים אחרות? שאלה שתמיד סיקרנה אותי...
כרמי, נראה לי שהשאלה צריכה להיות מופנית לפרופ' זיידמן בפורום "פריון האשה...." אהובה
שלום כרמי, יש תאומים שנוצרים משתי ביציות ושני זרעים כלומר במקום ביצית אחת בכל ביוץ יצאו שתיים- יתכן שזה מורה על פריון. יש תאומים שנוצרים מביצית אחת ומזרע אחד שמתחלקים לשניים ואלה התאומים הזהים . במקרה הראשון יתכן שמדובר בנשים שפוריות יותר ומייצרות יותר מביצית אחת בכל פעם. לתשובה ודאית יותראני מציעה לך לפנות לפורום פריון.