בדיקות לאחר גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כפי שהבנתי מקריאה בפורומים השונים לאחר גרידה מבצעים אולטרא סאונד לבדוק שהכל תקין. עפ"י המלצה במכתב שחרור מבי"ח הגעתי אחרי 3 שבועות לרופא והוא אמר: "בשביל מה באת? לא עושים בדיקת אולטרא סאונד לאחר גרידה, אין צורך אם אין דימום/כאבים ולא בשום שלב" האם הוא צודק? מה מקובל? אני חוששת כי זה היה היריון ראשון ואני לקראת גיל 42. הוא סירב גם לתת לי בדיקות דם לגילוי גורמי הפלה, אמר שלא יאשרו בקופה... מה לעשות??? אודה לכל תשובה
אלונה הי אני היו לי שלוש הפלות וכן עושים אולטרא סאונד לאחר הפלה כדי לראות שהכל נקי. ועם זאת הפלה ראשונה אז לא עושים ברור רק לאחר שלוש הפלות עושים ברור או במידה וידוע עם יש היסטוריה משפחתית. מאחלת לך הצלחה בהמשך ומחזיקה לך ידיים
תודה רבה