בקע טבורי ורצון להתעבר שוב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 33 אם לשניים. לפני מספר חודשים התבשרתי שיש לי בקע טבורי קטן באורך כ 0.7 ס"מ. בחרתי בשלב זה שלא לעבור ניתוח לתיקון הבקע. שאלתי היא האם אפשר לעבור הריון ולידה תקינים במצב זה?ובכלל באיזה חלק של ההריון ייתכן ויורגש הבקע ? אציין כי קיבלתי מספר דיעות מכירורגים לגבי אופן התהוות הבקע, אחד מהם אמר שבעצם מדובר בבקע מולד (שלא נסגר אצלי עד גיל 9).כלומר, האם ייתכן שבעצם בפועל עברתי שתי לידות עם הבקע הזה ושהוא בעצם התרחב "רק" לגודלו הנוכחי? אודה על תשובתכם , ענבל.
ענבל, זו שאלה לרופא. אני מציעה לך להפנות את השאלה לד"ר יפת בפורום המקצועי "הריון ולידה" וכן לרופא בפורום "כירורגיה". ברור שכל מידע שתקבלי לא יכול להחליף את היעוץ האישי אצל הרופאים שבודקים אותך ורואים בדיוק במה מדובר. אהובה